Real Madryt traci swojego galáctico marketingu
David Hopkinson przez dwa ostatnie lata był głównym odpowiedzialnym za kwestie marketingowe w Realu Madryt. Negocjował warunki nowej umowy z Adidasem i rozpoczął przygotowania pod przebudowę Santiago Bernabéu.
Fot. własne
Real Madryt stracił tego lata niezwykle ważną postać w swojej strukturze. I kwestia ta nie dotyczy żadnego piłkarza czy trenera, ale pracownika biurowego. David Hopkinson, który w ostatnim czasie zajmował stanowisko klubowego dyrektora globalnego do spraw marketingu i sponsoringu, przenosi się do Nowego Jorku, aby dołączyć do amerykańskiego holdingu sportowego Madison Square Garden Sports Corp. Tam będzie odpowiedzialny zarówno za zarządzanie halą Madison Square Garden, jak i przygotowywanie planów marketingowych New York Knicks i New York Rangers.
Hopkinson do Realu Madryt dołączył w 2018 roku, gdy klub miał przed sobą kilka kluczowych wręcz projektów. Przede wszystkim stawiano pierwsze kroki pod przygotowania do przebudowy Santiago Bernabéu. Drugą niezwykle ważną kwestią były negocjacje nowej umowy z Adidasem. Kanadyjski działacz przeniósł się do stolicy Hiszpanii po tym, jak był jednym z głównych odpowiedzialnych za kwestie marketingowych w takich klubach jak Toronto Maple Leafs w NHL, Toronto Raptors w NBA, Toronto Argonauts w CFL i Toronto CF w MLS.
Podczas swojego pobytu w Hiszpanii pomógł utrzymać Real Madryt na pierwszym miejscu na liście najbardziej wartościowych klubów na świecie według Forbesa. Ostatnim wielkim kontraktem Hopkinsona było podpisanie umowy z japońskim producentem sprzętu diagnostycznego Canon Medical. Porozumienie zostało zawarte do 2025 roku.
Wyłącz AdBlocka, żeby zobaczyć pełną treść artykułu.
Reklamy są jedyną formą, jaka pozwala nam utrzymywać portal, płacić za serwery czy wykorzystywanie zdjęć, by codziennie dostarczyć Ci sporą porcję informacji o Realu Madryt. Dlatego prosimy Cię o wyłączenie AdBlocka, jeśli w pełni chcesz cieszyć się możliwościami nowej strony i korzystać z naszej pracy. Gracias!
Komentarze