Relevo: Mbappé obdarował całą drużyną nowoczesnymi głośnikami
Francuska gwiazda obdarowała swoich kolegów z drużyny produktami marki, która go sponsoruje.
Kylian Mbappé, Rodrygo, Vinícius i Jude Bellingham. (fot. Getty Images)
Real Madryt ma powody do świętowania. Triumf w Pucharze Interkontynentalnym oraz nagroda The Best dla Viníciusa Júniora uspokoiły nastroje, które jeszcze kilka tygodni temu groziły zatopieniem „statku” Królewskich. Carlo Ancelotti i jego podopieczni mogą odetchnąć z ulgą w środku sezonu, który wydawał się wyjątkowo trudny po serii kontuzji oraz kryzysie formy i wyników, jaki nadszedł w listopadzie. Zwycięstwo w Katarze, w którym kluczową rolę odegrał Mbappé, pozwoliło Realowi wrócić na właściwe tory.
Francuski napastnik, wracający na murawę po kontuzji odniesionej w meczu z Atalantą, zaczyna nabierać wiatru w żagle po trudnym początku w swoim nowym klubie. Klubie, o którym marzył przez większą część życia, a który momentami wydawał się dla niego pechowy – z nietrafionymi rzutami karnymi i słabymi występami, jak ten przeciwko Liverpoolowi na Anfield, zauważa Relevo.
Choć jego forma na boisku niepokoiła sztab szkoleniowy, który miał trudności z wkomponowaniem go w schemat gry i oczekiwał od niego więcej przywództwa oraz charakteru, w szatni nigdy nie było powodów do alarmu. Koledzy z drużyny, nawet w jego gorszych momentach, nie zauważali niczego niepokojącego. Wręcz przeciwnie – podkreślają jego doskonałą adaptację, co potwierdzają również pracownicy klubu.
„Zaskoczyło nas, jak normalny jest. To chłopak otwarty, chętny do słuchania, radosny” – zdradzają osoby z Valdebebas. Mbappé jest też bardzo drobiazgowy. Jak ustalił Relevo, w ostatnich tygodniach nowa gwiazda Los Blancos sprawiła prezent wszystkim członkom pierwszej drużyny.
Prezent od Mbappé dla szatni Realu Madryt
Był to nowoczesny głośnik renomowanej marki Loewe, niemieckiej firmy znanej z produkcji telewizorów najwyższej jakości. Loewe wypuściło linię głośników zaprojektowanych we współpracy z Mbappé, a właśnie taki model Francuz podarował swoim kolegom z drużyny, donosi Relevo.
Linia „Sync with Kylian” to seria produktów Loewe sygnowanych przez Mbappé, których ceny wahają się między 200 a 300 euro. Na oficjalnej stronie niemieckiej firmy produkty te opisano następująco: „Zainspirowany sportowymi osiągnięciami gwiazdy futbolu Kyliana Mbappé i udoskonalony dzięki nowoczesnej technologii Loewe, nowy model We. HEAR pro łączy atuty dwóch światowej klasy partnerów. Ten innowacyjny głośnik Bluetooth, pierwszy owoc naszej współpracy, wyznacza nowe standardy jakości dźwięku i stylu. Poznaj swojego idealnego towarzysza muzycznego na co dzień”.
Jak podają osoby związane z klubem, Mbappé cieszy się ogromnym zainteresowaniem wśród marek, które chcą angażować go w kampanie reklamowe. Niemal co tydzień napływają nowe propozycje współpracy, podsumowuje Relevo.
Wyłącz AdBlocka, żeby zobaczyć pełną treść artykułu.
Reklamy są jedyną formą, jaka pozwala nam utrzymywać portal, płacić za serwery czy wykorzystywanie zdjęć, by codziennie dostarczyć Ci sporą porcję informacji o Realu Madryt. Dlatego prosimy Cię o wyłączenie AdBlocka, jeśli w pełni chcesz cieszyć się możliwościami nowej strony i korzystać z naszej pracy. Gracias!
Komentarze