Bellingham twarzą promocyjną piłki na EURO
Jude Bellingham może już z czystym sumieniem cieszyć się statusem gwiazdy światowego futbolu. Przenosiny do Realu Madryt i 13 goli w 14 meczach w naturalny sposób napędzają też potencjał marketingowy Anglika. Adidas uczynił z niego główną twarz reklamową podczas prezentowania piłki na najbliższe mistrzostwa Europy.
Fot. Instagram
Fussballiebe (po niemiecku „miłość do piłki”) będzie oficjalną piłką czempionatu Starego Kontynentu rozgrywanego w Niemczech. Bellingham natomiast jest jednym ze sztandarowych piłkarzy Adidasa, którzy zostali zaangażowani w promocję futbolówki. Jude pozował z Fussballiebe podczas sesji fotograficznej na Estadio Alfredo Di Stéfano. Na fotografiach widzimy pomocnika przyjmującego piłkę nogą, klatką piersiową, czy też po prostu patrzącego w jej kierunku. Turniej za naszą zachodnią granicą będzie dla 20-latka już drugim tego rodzaju w karierze. W 2021 roku rozegrał na mistrzostwach Europy trzy mecze. Turniej rozpoczynał jako 17-latek, a w jego trakcie zdążył wejść w pełnoletniość. Na EURO 2024 Anglicy mają już zapewniony awans. Bellinghama zwolniono natomiast z udziału w dwóch ostatnich potyczkach, by mógł w spokoju skupić się na wyleczeniu urazu barku.
Fussballiebe pod wieloma względami będzie innowacyjnym produktem. Piłka ma idealnie nadawać się do szybkiej i dokładnej gry. Główną nowalijką cieszyć się będą mogli jednak sędziowie. Po raz pierwszy w historii EURO futbolówka ma być podłączona do systemu Connected Ball, dzięki czemu do arbitrów będą wysyłane dokładne dane w czasie rzeczywistym. Połączenie danych lokalizacyjnych oraz sztucznej inteligencji wraz z systemem półautomatycznego wyłapywania spalonych ma mieć kluczowy wpływ na szybkie podejmowanie decyzji przez sędziów w trakcie spotkań. Technologia będzie też rzecz jasna wyjątkowo użyteczna dla sędziów VAR, którzy będą mogli przeanalizować każde pojedyncze dotknięcie piłki przy wydatnej oszczędności czasu podczas rozważania ewentualnych zagrań ręką czy rzutów karnych.
Fusballiebe składa się z 20 elementów. Od strony estetycznej przeważają czarne elementy na wzór skrzydeł z akcentami w innych kolorach. Wygląd piłki po wprawieniu w ruch ma wzmagać wrażenie dynamizmu i energii. Czerwień, niebieski, zieleń i pomarańcz mają z jednej strony działać ożywczo, z drugiej zaś przedstawiać prostotę futbolu, która zjednała sobie tylu fanów na całym świecie.
Wyłącz AdBlocka, żeby zobaczyć pełną treść artykułu.
Reklamy są jedyną formą, jaka pozwala nam utrzymywać portal, płacić za serwery czy wykorzystywanie zdjęć, by codziennie dostarczyć Ci sporą porcję informacji o Realu Madryt. Dlatego prosimy Cię o wyłączenie AdBlocka, jeśli w pełni chcesz cieszyć się możliwościami nowej strony i korzystać z naszej pracy. Gracias!
Komentarze