Advertisement
Menu
/ elconfidencial.com

Złota Piłka ma swoją cenę: 800 000 euro

Tyle Nike zapłaci Modriciowi

Zdobycie Złotej Piłki sprawia, że Luka Modrić może liczyć na dodatkowy zastrzyk gotówki. Nike, które jest sponsorem Chorwata, zwiększa sprzedaż ekskluzywnych butów i produktów związanych bezpośrednio z pomocnikiem. Dzięki temu Modrić może liczyć na dochód w wysokości 800 000 euro po tym, jak pokonał Cristiano Ronaldo i Antoine'a Griezmanna w wyścigu po Złotą Piłkę.

Nike to jeden z największych beneficjentów zdobycia tej nagrody przez Chorwata. Znana na całym świecie firma rozpoczęła kampanię reklamową, w której wykorzystuje wizerunek nowego zdobywcy Złotej Piłki. Modrić jest jednym z najbardziej rozchwytywanych piłkarzy na poziomie sprzedaży. Zwłaszcza w swoim kraju, gdzie uchodzi za idola. Nike wypuściło do sprzedaży nową edycję srebrnych butów Mercurial XII Elite o nazwie Golden Touch.

Korki zostały przygotowane w hołdzie pomocnikowi, a wraz z kampanią reklamową pozwalają na rozwój nowej linii biznesowej i zwiększenie prestiżu marki. W przypadku Modrica ma to jeszcze mocniejszą wartość, ponieważ Chorwat nie tylko zdobył Złotą Piłkę, a wygrał także szereg innych indywidualnych nagród. Wszystko to spełnia warunki jego umowy i pozwala otrzymać mu 800 000 euro.

Nie tylko Nike korzysta na wygranych Modricia, ale także Real Madryt. Królewscy podkreślają wszędzie, gdzie się da, że Chorwat zdobył Złotą Piłkę i wykorzystują to w swoich sklepach. To był wielki rok pomocnika, który doprowadził swoją reprezentację do finału Mistrzostw Świata w Rosji, a wraz z Realem sięgnął po Puchar Europy. Te triumfy bardzo pomagają klubowemu działowi marketingu, który wykorzystuje wizerunek swojego piłkarza.

Lista piłkarzy, których sponsoruje Nike jest bardzo długa. To nie tylko Modrić, ale też Cristiano Ronaldo, Mbappé, Neymar, Hazard, Harry Kane czy Sergio Ramos. Firma wykorzystuje ich w rywalizacji z Adidasem, który ma podpisaną umowę z Leo Messim. Nike w swoich reklamach podkreśla, że Złota Piłka dla pomocnika Realu jest symbolem wysiłku, pokory, koleżeństwa i sukcesu, a na dodatek wykorzystuje to, że Modrić jest pierwszym zawodnikiem, który przerwał dziesięcioletnią dominację Cristiano i Messiego.

Wyłącz AdBlocka, żeby zobaczyć pełną treść artykułu.

Reklamy są jedyną formą, jaka pozwala nam utrzymywać portal, płacić za serwery czy wykorzystywanie zdjęć, by codziennie dostarczyć Ci sporą porcję informacji o Realu Madryt. Dlatego prosimy Cię o wyłączenie AdBlocka, jeśli w pełni chcesz cieszyć się możliwościami nowej strony i korzystać z naszej pracy. Gracias!

Komentarze

Wyłącz AdBlocka, żeby brać udział w dyskusji.

Reklamy są jedyną formą, jaka pozwala nam utrzymywać portal, płacić za serwery czy wykorzystywanie zdjęć, by codziennie dostarczyć Ci sporą porcję informacji o Realu Madryt. Dlatego prosimy Cię o wyłączenie AdBlocka, jeśli w pełni chcesz cieszyć się możliwościami nowej strony i korzystać z naszej pracy. Gracias!