MMT Seguros nowym sponsorem sekcji koszykarskiej
Logo ubezpieczyciela pojawi się na koszulkach koszykarzy
Porozumienie zostało zawarte na okres trzech sezonów, podczas których logo MMT będzie widniało na koszulkach koszykarskiej drużyny Realu Madryt. Na postawie umowy, MMT będzie w Palacio Vistalegre marką uprzywilejowaną, będzie obecna w klubowych mediach, a także posiadała możliwość promocji na produktach przeznaczonych dla kibiców koszykarskiego Realu Madryt. Kontrakt sponsorski zostanie podpisany w czwartek na stadionie Santiago Bernabéu przez dyrektora generalnego Realu Madryt, Jorge Valdano, oraz prezesa MMT Seguros, Romána Rodrígueza Casasa.
- Jest to dla nas zaszczyt, móc zaprezentować MMT jako głównego sponsora drużyny koszykarskiej, co jest owocem zaufania względem dynamicznie rozwijającej się marki, która pomoże koszykarskiemu Realowi Madryt w odniesieniu sukcesu na rynku - przyznał Valdano.
- Osiągnęliśmy wspaniały cel, ponieważ możliwość współpracy z Realem Madryt, drużyną, której historia znana jest na całym świecie, znaczy dla nas i naszych klientów obecność w sporcie w Hiszpanii oraz na parkietach w całej Europie - powiedział Román Rodríguez Casas.
MMT Seguros - ubezpieczyciel pojazdów samochodowych i motorowych - jest obecny w sporcie od zawsze. Teraz wspomoże Real Madryt, zastępując na koszulkach logo bezpłatnego dziennika Metro, które wycofało się z umowy, zaraz po zamknięciu swoich oddziałów w Hiszpanii. Z nieoficjalnych źródeł wiadomo, że klub otrzyma od nowego sponsora niecałe dwa miliony euro za sezon.
Oficjalne zawarcie umowy odbędzie się w czwartek o godzinie 12:00 w loży honorowej Estadio Santiago Bernabeu.
Estudiantes bez sponsora
MMT oraz CB Estudiantes, rywal Królewskich zza miedzy, doszli do porozumienia, na mocy którego zerwali umowę, obowiązującą przez ostatnie sześć lat, od roku 2003. Firma ubezpieczeniowa z początku była tylko współpracownikiem klubu, w latach późniejszych stając się sponsorem tytularnym. Jako że kontrakt miał ważność przez jeszcze jeden rok, MMT będzie musiało wypłacić rekompensatę za niedotrzymanie jej, w wysokości rocznej dotacji, czyli nieco ponad dwa miliony euro.
Studenci muszą znaleźć nowego sponsora, który zechce zapełnić lukę na ich koszulkach. Wydaje się, iż nie będzie to skomplikowane, bowiem chętnych nie brakuje. Jak twierdzi dziennik Marca, klubowi działacze mają już na stole kilka ofert firm, dla których wsparcie jednego z historycznych klubów hiszpańskiej koszykówki wydało się atrakcyjne. Z ekonomicznego punktu widzenia, biorąc pod uwagę rekompensatę MMT, Estudiantes nie muszą wymagać od nowego sponsora zbyt wiele.
Wyłącz AdBlocka, żeby zobaczyć pełną treść artykułu.
Reklamy są jedyną formą, jaka pozwala nam utrzymywać portal, płacić za serwery czy wykorzystywanie zdjęć, by codziennie dostarczyć Ci sporą porcję informacji o Realu Madryt. Dlatego prosimy Cię o wyłączenie AdBlocka, jeśli w pełni chcesz cieszyć się możliwościami nowej strony i korzystać z naszej pracy. Gracias!
Komentarze