Advertisement
Menu
/ marca.com

Endrick podpisał kontrakt z RedBullem

Napastnik Realu Madryt i reprezentacji Brazylii dołącza do twarzy reklamujących ten napój energetyzujący.

Foto: Endrick podpisał kontrakt z RedBullem
Uśmiechnięty Endrick. (fot. Getty Images)

Red Bull ogłosił, że Endrick, napastnik Realu Madryt i reprezentacji Brazylii, jest kolejnym sponsorowanym przez niego sportowcem na nowym etapie swojej kariery.

„Bardzo się cieszyłem, kiedy otrzymałem zaproszenie od marki i wkrótce potem spotkaliśmy się, aby porozmawiać o tym, co moglibyśmy razem zrobić. Red Bull jest już częścią mojego codziennego życia i jestem bardzo szczęśliwy, że mogę być częścią tego zespołu, w którym jest kilku sportowców, których bardzo podziwiam. Dołączam do tej rodziny jako piłkarz, co sprawia, że teraz mam wszystko, co kocham” - cieszy się Endrick.

Red Bull współpracuje z elitarnymi piłkarzami, w tym Neymarem, Alexandrem-Arnoldem z Liverpoolu i holenderskim napastnikiem Memphisem Depayem. W Brazylii firma inwestuje również w szereg osobistości sportowych, w tym skateboardzistkę Leticię Bufoni, surferów Pedro Scooby'ego i Italo Ferreirę, a także streamera Gaulesa.

Kontrakty podpisywane przez Red Bulla na polu sportowym mają charakter długoterminowy, a ich celem jest ustanowienie partnerstw, które przekazują wartości firmy. Fábio Wolff, zarządzający Wolff Sports, agencji marketingu sportowego dąży do wdrożenia odpowiednich umów handlowych, które obejmują budowę storytellingu i mają na celu połączenie wizerunku marek z karierą zawodnika. Chodzi o wizerunek i sponsoring napastnika.

„Niewiele marek na świecie może zwiększyć swoją wartość poprzez kojarzenie się ze sportowcem i jednocześnie docenić wizerunek zawodnika z nimi związanego. Red Bull jest jedną z tych firm i wierzę, że żadna inna firma w ciągu ostatnich dwóch dekad nie zrobiła czegoś takiego”. Okoliczności pomogły w zawarciu umowy. „Wszyscy świętujemy początek tego partnerstwa” - mówi Thiago Freitas, dyrektor operacyjny Roc Nation Sports w Brazylii, agencji, która reprezentuje i zarządza karierą Endricka.

 

 

Red Bull jest odpowiedzialny za sponsorowanie kilku sportów, takich jak koszykówka, piłka nożna, surfing i inne. Jest także głównym graczem w Formule 1 z Maxem Verstappenem, najlepszym kierowcą na świecie w ostatnich trzech sezonach.

Wolff Sports to agencja marketingu, która ma najwięcej sponsorów w brazylijskim sporcie. Powstała w 2006 roku dzięki doświadczeniu Fábio Wolffa, który od 28 lat pracuje w dziedzinie sportu i organizacji wydarzeń, a także świadczy usługi doradcze w zakresie planowania, strategii, rozwoju, tworzenia i aktywacji marketingu dla firm z sektora sportowego. Od tego czasu firma stała się agencją sponsorską numer jeden w brazylijskim sporcie, z liczbą ponad 2500 umów podpisanych w ciągu ostatnich siedmiu lat, obejmujących 107 krajowych i międzynarodowych klubów.

Wyłącz AdBlocka, żeby zobaczyć pełną treść artykułu.

Reklamy są jedyną formą, jaka pozwala nam utrzymywać portal, płacić za serwery czy wykorzystywanie zdjęć, by codziennie dostarczyć Ci sporą porcję informacji o Realu Madryt. Dlatego prosimy Cię o wyłączenie AdBlocka, jeśli w pełni chcesz cieszyć się możliwościami nowej strony i korzystać z naszej pracy. Gracias!

Komentarze

Wyłącz AdBlocka, żeby brać udział w dyskusji.

Reklamy są jedyną formą, jaka pozwala nam utrzymywać portal, płacić za serwery czy wykorzystywanie zdjęć, by codziennie dostarczyć Ci sporą porcję informacji o Realu Madryt. Dlatego prosimy Cię o wyłączenie AdBlocka, jeśli w pełni chcesz cieszyć się możliwościami nowej strony i korzystać z naszej pracy. Gracias!