Real Madryt liderem w mediach społecznościowych
Real Madryt może liczyć na ponad 251 milionów obserwujących w mediach społecznościowych. Pod tym względem Królewscy nie mają sobie równych w piłkarskim świecie.
Fot. własne
Zgodnie z raportem Football Money League 2021 opublikowanym przez firmę Deloitte Real Madryt jest klubem piłkarskim z największą liczbą obserwujących w mediach społecznościowych. Królewscy przewodzą w tej klasyfikacji z liczbą 251,5 miliona obserwujących, wyprzedzając drugą Barcelonę (248 milionów). Dwaj giganci hiszpańskiego futbolu mają zdecydowaną przewagę nad resztą stawki – na kolejnych miejscach znaleźli się Manchester United (140,8 miliona), Juventus (102,9 miliona) i Chelsea (93,2 miliona).
Powyższe liczby dotyczą 2020 roku, a obserwujący Realu Madryt rozkładają się na 110,9 miliona na Facebooku, 94,5 miliona na Instagramie, 35,7 miliona na Twitterze, 6,2 miliona na YouTube i 4,2 miliona na TikToku. Królewscy są przy tym klubem, który może się poszczycić największą liczbą obserwujących na trzech pierwszych platformach.
Pozycja | Klub | Liczba obserwujących (w milionach) |
1. | Real Madryt | 251,5 |
2. | FC Barcelona | 248 |
3. | Manchester United | 140,8 |
4. | Juventus FC | 102,9 |
5. | Chelsea FC | 93,2 |
6. | Liverpool FC | 91,7 |
7. | PSG | 89,6 |
8. | Bayern Monachium | 87,1 |
9. | Arsenal FC | 76,4 |
10. | Manchester City | 75,9 |
11. | Tottenham Hotspur | 37,6 |
12. | Inter Mediolan | 37,4 |
13. | Borussia Dortmund | 33 |
14. | Atlético Madryt | 31,6 |
15. | SSC Napoli | 9,4 |
Wyłącz AdBlocka, żeby zobaczyć pełną treść artykułu.
Reklamy są jedyną formą, jaka pozwala nam utrzymywać portal, płacić za serwery czy wykorzystywanie zdjęć, by codziennie dostarczyć Ci sporą porcję informacji o Realu Madryt. Dlatego prosimy Cię o wyłączenie AdBlocka, jeśli w pełni chcesz cieszyć się możliwościami nowej strony i korzystać z naszej pracy. Gracias!
Komentarze