Real z mistrzostwem również w social mediach
16 lipca, kiedy Real Madryt zdobywał 34. tytuł mistrzowski, na kanałach społecznościowych klubu zanotowano 16 milionów interakcji, średnio 74 192 na każdy opublikowany post. Na przestrzeni całego sezonu Królewscy nie mieli sobie równych w social mediach.
Fot. Getty Images
16 lipca Real Madryt wygrał 2:1 z Villarrealem i zdobył swój 34. tytuł mistrza Hiszpanii. Po tym zwycięstwie dziesiątki milionów kibiców podzieliło się swoją radością na mediach społecznościowych klubu. W dniu meczu Królewscy zamieścili na swoich kontach na Twitterze, Instagramie i Facebooku 216 publikacji, które wygenerowały ponad 16 milionów interakcji, średnio 74 192 na post. Kolejnego dnia klub pobił ten wynik, publikując 180 postów, które wygenerowały 16,6 miliona interakcji (średnio 90 000 interakcji na publikację) – czytamy w raporcie opublikowanym przez firmę Blinkfire Analytics.
Real Madryt jest klubem, który może pochwalić się największym zaangażowaniem w swoich social mediach spośród wszystkich drużyn z pięciu największych lig europejskich: La Ligi, Premier League, Serie A, Bundesligi i Ligue 1. Na przestrzeni całego sezonu 2019/2020 publikacje w kanałach społecznościowych klubu zbierały średnio 38 687 interakcji na post. Żaden inny zespół nie może pochwalić się takim wynikiem. W najlepszej dziesiątce w tym zestawieniu znajdują się mistrzowie Włoch (Juventus), Anglii (Liverpool) i Ligue 1 (PSG).
Najbardziej „wartościowy” wciąż dla Realu Madryt jest Instagram, na którym w okresie od 1 sierpnia 2019 do 21 lipca 2020 obserwujący reagowali średnio 929 169 razy na każdą publikację.
Wyłącz AdBlocka, żeby zobaczyć pełną treść artykułu.
Reklamy są jedyną formą, jaka pozwala nam utrzymywać portal, płacić za serwery czy wykorzystywanie zdjęć, by codziennie dostarczyć Ci sporą porcję informacji o Realu Madryt. Dlatego prosimy Cię o wyłączenie AdBlocka, jeśli w pełni chcesz cieszyć się możliwościami nowej strony i korzystać z naszej pracy. Gracias!
Komentarze