Antonio, nowy 'produkt' Realu
Artykuł pod takim tytułem opublikowała wczorajsza "Gazzetta dello Sport"
We wczorajszym wydaniu „Gazzetta dello Sport” opublikowała artykuł pt.: „Antonio, nowy ‘produkt’ Realu”. Jak podaje dziennik Cassano jest piłkarzem, którego kupił klub, w którym najbardziej liczą się względy marketingowe.
„Zbyt duża: taka będzie koszulka Cassano. Zbyt duża ze względu na nadwagę wychowanka Bari. I również pechowa, ponieważ od 1999 roku numer 19 zawsze kończył się fiaskiem. Anelka, Cambiasso, Tote i Samuel byli ostatnimi właścicielami tego numeru i żaden z nich kariery w Madrycie nie zrobił. Mimo wszystko Real Madryt jest dobrej myśli i wierzy, że Cassano sprzeda tysiące swoich koszulek w Hiszpanii. I oczywiście we Włoszech.”
”Historia koszulek jest jednym z pozytywnych aspektów ekonomicznego modelu Realu Madryt. Piłkarze, którzy uważani są za prawdziwych galaktycznych, są kołem zamachowym marketingu, sprzedaży i ogromnego zainteresowania jakie towarzyszy madryckiemu zespołowi.”
Dalej gazeta pisze o modelu ekonomicznym Realu Madryt: „Generalny dyrektor ds. marketingu – Jose Angel Sanchez, jest jednym z twórców rewolucji. Z Torre Europa („Wieża Europy”), ultranowoczesnego budynku, z którego jest doskonały widok na Santiago Bernabeu, kieruje polityką ekonomiczną klubu. I rezultaty jego pracy odzwierciedlają konta bankowe.”
Wyłącz AdBlocka, żeby zobaczyć pełną treść artykułu.
Reklamy są jedyną formą, jaka pozwala nam utrzymywać portal, płacić za serwery czy wykorzystywanie zdjęć, by codziennie dostarczyć Ci sporą porcję informacji o Realu Madryt. Dlatego prosimy Cię o wyłączenie AdBlocka, jeśli w pełni chcesz cieszyć się możliwościami nowej strony i korzystać z naszej pracy. Gracias!
Komentarze