Oficjalny komunikat Atlético ws. biletów
<i>Rojiblancos</i> dostali 19550 wejściówek
Atlético Madryt oficjalnie podało, że otrzymało od UEFA 19550 biletów na finał Ligi Mistrzów. Tyle samo wejściówek dostał także zapewne Real Madryt. Rojiblancos 16275 biletów przekażą kibicom (83%), a pozostałe 3275 powędruje do zawodników, trenerów, działaczy, pracowników, sponsorów i instytucji związanych z klubem. Z 16275 wejściówek dla fanów, 15325 otrzymają socios, a 950 fankluby z Hiszpanii i świata.
Atleti stawia na podział biletów zgodnie ze stażem socio i karnetu. Od 9 do 14 maja kolejne grupy socios od numeru 1 do numeru 14000 będą mogły kupić bilety w kasach Vicente Calderón. Po poznaniu terminu meczu z Celtą klub ogłosi dni na sprzedaż wejściówek dla socios z numerami od 14001 do 20000. Jeśli po tej serii zostaną jeszcze bilety, to trafią do puli dla pozostałych socios.
Dzięki wiadomości Atlético poznaliśmy różne szczegóły związane z biletami. „Ograniczona widoczność”, która dotyczy każdej z czterech kategorii biletowych, oznacza miejsce, przy którym widoczność ograniczona jest przez balustradę lub szklaną szybę. Dalej, fani z sektora z dopingiem zostaną zebrani jedynie na najwyższym pierścieniu i otrzymają bilety czwartej kategorii niezależnie od wieku czy stażu.
Każdy socio może kupić na swój karnet jeden bilet. Bilet na stadion muszą mieć nawet dzieci i niemowlaki. Klub przy sprzedaży będzie potrzebować dowodu osobistego, imienia nazwiska, daty urodzenia i kraju, które zostaną przypisane do jednego miejsca i zapisane na bilecie. Przez takie postępowanie Rojiblancos zamierzają ukrócić odsprzedawanie biletów. Jeśli klub dojdzie do przypadku sprzedawania biletów, wobec socio, którego bilet trafił na czarny rynek, zostanie otwarte postępowanie dyscyplinarne.
Kibic przy odbiorze wejściówki musi też powiedzieć w jaki sposób dostanie się do Mediolanu (samolot, autobus, samochód czy pociągi). Klub oferuje pomoc w rezerwacji przelotów lub autobusów. Dalej, każdy fan, którzy dostanie bilet, otrzyma także za darmo swojego rodzaju przepustkę na przejazdy całą komunikacją miejską w Mediolanie w dniu finału, co ma ułatwić poruszanie się po mieście przed meczem.
Teraz pozostaje czekać na podobny komunikat ze strony Realu Madryt. Jeśli oba kluby dostały po 19550 biletów, a w marcu UEFA wystawiła 6 tysięcy wejściówek w otwartej sprzedaży, to przy zmniejszeniu pojemności San Siro do 71900 miejsc wiemy już, iż federacja przejęła 26800 biletów.
Wyłącz AdBlocka, żeby zobaczyć pełną treść artykułu.
Reklamy są jedyną formą, jaka pozwala nam utrzymywać portal, płacić za serwery czy wykorzystywanie zdjęć, by codziennie dostarczyć Ci sporą porcję informacji o Realu Madryt. Dlatego prosimy Cię o wyłączenie AdBlocka, jeśli w pełni chcesz cieszyć się możliwościami nowej strony i korzystać z naszej pracy. Gracias!
Komentarze