Louis Vuitton ma zastąpić Zegnę
Klub ma ogłosić na dniach podpisanie umowy ze znanym francuskim domem mody.

Jude Bellingham podczas kampanii reklamowej dla Louis Vuitton. (fot. X)
Istnieje pewien powszechny obraz związany z blaskiem życia piłkarzy – gdy opuszczają stadiony po zakończonym meczu lub wyruszają w podróż ze swoimi kolegami z drużyny: słuchawki na uszach, skupione twarze… i kosmetyczki Louis Vuitton w dłoniach. To właśnie pokazuje skalę tej marki, która w najbliższym czasie zyska jeszcze większy prestiż za sprawą ważnej wiadomości. Louis Vuitton ubierze Real Madryt i zostanie oficjalnym partnerem klubu w zakresie luksusowej odzieży podróżnej, poinformowało jako pierwsze Relevo, co potwierdzają też inne media.
W ten sposób francuska firma zastąpi Zegnę – włoski dom mody, który od 2022 roku dostarczał Królewskim garnitury na mocy podpisanej wtedy umowy partnerskiej. Relevo i inne media nie mają jeszcze dostępu do szczegółów współpracy między Realem Madryt a Louis Vuitton, ale ich oficjalne ogłoszenie nastąpi w najbliższych dniach.
Na oficjalnej stronie internetowej Los Blancos Zegna wciąż figuruje jako marka odpowiedzialna za stroje podróżne drużyny i pozostanie nią do końca obecnego sezonu. W ramach tej współpracy podkreślano wspólne wartości elegancji, które miały znaleźć odzwierciedlenie w stylizacjach noszonych przez Mbappé, Viníciusa, Bellinghama i resztę zespołu podczas każdej podróży. Buty, spodnie, swetry i koszule wierzchnie – wszystkie z charakterystycznymi pomarańczowymi paskami Zegny. „Najważniejszy klub na świecie i przodująca marka męskiej odzieży” – głosi opis.
Teraz Real Madryt wykonuje kolejny krok w stronę absolutnego luksusu. Od spektakularnej modernizacji swojego stadionu, który przyciąga światową elitę, po status swoich gwiazd, będących ikonami nie tylko w świecie futbolu. Współpraca z Louis Vuitton to jeszcze jeden element tej strategii.
To połączenie wpisuje się również w nowe ruchy marki Louis Vuitton, która niedawno wkroczyła do świata futbolu, kupując udziały w Paris FC. Rodzina Arnault, najbogatsza we Francji, kontrolująca imperium LVMH (Louis Vuitton Moët Hennessy), w listopadzie oficjalnie ogłosiła zakup większościowego pakietu akcji tego klubu we współpracy z Red Bullem.
Kilka miesięcy wcześniej, we wrześniu, miało miejsce inne znaczące wydarzenie w tym obszarze – Jude Bellingham podpisał umowę z Louis Vuitton. Angielski piłkarz został ogłoszony „Przyjacielem Domu”, a na ostatniej gali nagród Laureus olśnił wszystkich w garniturze tej luksusowej marki. Bellingham to nie tylko ważna postać Realu Madryt, ale również mody – jednej ze swoich największych pasji.
To kolejny dowód na to, że Królewscy rozwijają się na wszystkich polach. Oprócz sukcesów na murawie Real Madryt konsekwentnie poszerza swoją markę, a jego linia odzieżowa staje się coraz bardziej ekskluzywna. Dzięki współpracy z Louis Vuitton osiąga nowy wymiar, podsumowuje Relevo.
Wyłącz AdBlocka, żeby zobaczyć pełną treść artykułu.
Reklamy są jedyną formą, jaka pozwala nam utrzymywać portal, płacić za serwery czy wykorzystywanie zdjęć, by codziennie dostarczyć Ci sporą porcję informacji o Realu Madryt. Dlatego prosimy Cię o wyłączenie AdBlocka, jeśli w pełni chcesz cieszyć się możliwościami nowej strony i korzystać z naszej pracy. Gracias!
Komentarze