Barcelona otworzyła oficjalny sklep na lotnisku w Madrycie
Wczoraj Katalończycy pojawili się w stolicy Hiszpanii nie tylko po to, aby rozegrać spotkanie z Rayo Vallecano.
Joan Laporta w towarzystwie działaczy na lotnisku Barajas. (fot. fcbarcelona.com)
Piłkarze Barcelony pojawili się wczoraj rano w Madrycie, aby zmierzyć się w Vallecas z Rayo Vallecano. Zespół nie podróżował jednak sam, bowiem towarzyszyli mu członkowie zarządu z prezesem Joanem Laportą na czele. Podróż nie poszła na marne, gdyż wykorzystali okazję, by otworzyć swój drugi oficjalny sklep w Madrycie, zauważa Relevo. Pierwsza Barça Store znajduje się przy ulicy Arenal 9, a ciekawostkę stanowić może to, że 55 metrów obok położony jest oficjalny sklep Królewskich przy ulicy Arenal 6.
Nie jest to sklep w byle jakim miejscu, ale na lotnisku Barajas i klub szybko się nim pochwalił: „Nowy sklep będzie miał 140 metrów kwadratowych produktów Barcelony i będzie zlokalizowany na pierwszym piętrze Terminalu 4 madryckiego lotniska. Dzięki temu otwarciu Barça będzie jedynym klubem piłkarskim, który będzie miał własny sklep na lotnisku Barajas”, ogłosił kataloński klub.
Laporta, wraz z dyrektorami Josephem Ignasi Macià i Joanem Solerem oraz Enriciem Masipem, byli odpowiedzialni za inaugurację sklepu wczorajszego poranka. Jak wspomniano w komunikacie, Barça staje się jedynym klubem, który posiada własny sklep na madryckim lotnisku.
Kilka lat temu Real Madryt zamknął swój sklep na Barajas, ale tego lata Florentino Pérez otworzył nowy biznes między terminalami 1 i 4. Jest to restauracja The Corner by Real Madrid, w której również sprzedawane są produkty klubowe. Biznes został otwarty w niedzielę 18 sierpnia przez Lukę Modricia, najstarszego zawodnika w drużynie, przed ligowym debiutem z Mallorcą, choć na miejscu obecna była cała ekipa Los Blancos.
„Menu na wynos obejmuje kanapki inspirowane lokalną i międzynarodową kuchnią, a także różnorodne sałatki, aby uzupełnić ofertę śródziemnomorską, w tym opcje wegetariańskie i wegańskie”, wyjaśnił klub. Ten biznes powstał dzięki umowie między Realem Madryt a firmą Avolta, jednym z liderów sektora handlu detalicznego na lotniskach.
Firma oferuje szeroką gamę produktów Realu Madryt w 11 głównych sklepach Duty Free w Hiszpanii, co umożliwia fanom Los Blancos znalezienie artykułów swojego klubu w różnych miejscach w kraju. Ta umowa to sytuacja win-win dla kibiców i klubu, pozwalająca na rozszerzenie marki oraz wzmacniająca jej obecność na rynku globalnym.
Wyłącz AdBlocka, żeby zobaczyć pełną treść artykułu.
Reklamy są jedyną formą, jaka pozwala nam utrzymywać portal, płacić za serwery czy wykorzystywanie zdjęć, by codziennie dostarczyć Ci sporą porcję informacji o Realu Madryt. Dlatego prosimy Cię o wyłączenie AdBlocka, jeśli w pełni chcesz cieszyć się możliwościami nowej strony i korzystać z naszej pracy. Gracias!
Komentarze