Advertisement
Menu
/ Relevo

Real Madryt już eksploatuje wizerunek Mbappé

Real Madryt wie, że obecnie to na Kyliana Mbappé czekają kibice Królewskich i wykorzystuje to w mediach społecznościowych.

Foto: Real Madryt już eksploatuje wizerunek Mbappé
Fot. Getty Images

Od momentu, na który czekali wszyscy madridistas, minął tydzień. 16 lipca Kylian Mbappé został zaprezentowany jako nowy zawodnik Realu Madryt. Było to historyczne wydarzenie, w którym uczestniczyły najwżniejsze twarze Królewskich, takie jak Zinédine Zidane czy Pirri. Wypełnione Santiago Bernabéu i spełnione marzenie Florentino Péreza i całego zarządu, nadając ostateczny szlif fantastycznej drużynie.

Real Madryt wie, że ich kibice chcą Mbappé, a konto madryckiej drużyny na X, które ma ponad 51 milionów obserwujących, wykorzystuje postać francuskiej gwiazdy do maksimum od czasu jego prezentacji. Zdecydowana większość postów Merengues w ciągu ostatniego tygodnia zawierała postać Francuza. Liczby mówią same za siebie, a Mbappé wzbudza emocje wśród białych fanów. Świadczy o tym pierwsze zdjęcie z dnia jego prezentacji. Fotografia z prezesem Królewskich osiągnęła 255 tysięcy polubień i 14 milionów wyświetleń. Od czasu tego zdjęcia z Florentino Pérezem, Real Madryt nie przestaje wykorzystywać wizerunku Francuza. W ciągu ostatnich sześciu dni konto klubu z Concha Espina na Twitterze opublikowało 34 tweety z Francuzem w centrum uwagi. D-Day przypadł, jak można było przewidzieć, na 16 lipca z 18 postami. Następnie liczba ta zmniejszyła się do czterech i pięciu odpowiednio 17 i 18 lipca oraz dwóch zdjęć w kolejnych trzech dniach. Wśród publikacji znajdują się zdjęcia, filmy i powiązane informacje.

W ramach globalnego znaczenia nazwiska i wizerunku Kyliana Mbappé, Real Madryt potrafił wykorzystać swoją nową gwiazdę jako główną atrakcję w swoich mediach społecznościowych. Od jego prezentacji do 19 lipca (cztery dni z rzędu), pierwsza w danym dniu publikacja Królewskich jako głównego bohatera miała właśnie Kyliana. Ostatnim razem kapitan reprezentacji Francji pojawił się na kontach Królewskich w ramach prezentacji wyjazdowej koszulki na nowy sezon. Było to między innymi wideo trwające około 30 sekund, w którym Francuza można zobaczyć przy kilku okazjach obok innych gwiazd pierwszej drużyny, takich jak Vinicius i Jude Bellingham.

Oczywiste, że głównym źródłem ekscytacji dla madridistas przed nowym sezonem jest właśnie postać Kyliana Mbappé. Zespół ds. komunikacji obecnych mistrzów Hiszpanii i Europy wykorzystuje francuskiego gracza to granic możliwości, jako główną twarz nadchodzących rozgrywek.

Pozostałymi dwoma zawodnikami, którzy mieli w ostatnim czasie główną rolę, byli Luka Modric i Lucas Vázquez. Obaj zawodnicy odnowili w tym tygodniu swoje umowy z Realem Madryt i każdemu z nich poświęcono sześć postów. Znacząca liczba, ale daleka od 18, które Mbappé otrzymał podczas ceremonii prezentacji na Santiago Bernabéu. Real Madryt czuje zainteresowanie Francuzem w mediach społecznościowych i zamierza to wykorzystać, szczególnie, że przekłada się to na konkretne rezultaty. Koszulki z numerem dziewięć i nazwiskiem nowej gwiazdy rozeszły się niesamowicie szybko i nie ma wątpliwości, że ma to związek z ekscytacją widoczną między innymi w mediach społecznościowych.

 

Wyłącz AdBlocka, żeby zobaczyć pełną treść artykułu.

Reklamy są jedyną formą, jaka pozwala nam utrzymywać portal, płacić za serwery czy wykorzystywanie zdjęć, by codziennie dostarczyć Ci sporą porcję informacji o Realu Madryt. Dlatego prosimy Cię o wyłączenie AdBlocka, jeśli w pełni chcesz cieszyć się możliwościami nowej strony i korzystać z naszej pracy. Gracias!

Komentarze

Wyłącz AdBlocka, żeby brać udział w dyskusji.

Reklamy są jedyną formą, jaka pozwala nam utrzymywać portal, płacić za serwery czy wykorzystywanie zdjęć, by codziennie dostarczyć Ci sporą porcję informacji o Realu Madryt. Dlatego prosimy Cię o wyłączenie AdBlocka, jeśli w pełni chcesz cieszyć się możliwościami nowej strony i korzystać z naszej pracy. Gracias!