Advertisement
Menu
/ relevo.com

Kręta podróż

Jak będzie wyglądać pierwsza podróż w 2023 roku?

Foto: Kręta podróż
Fot. twitter.com

Pucharowe starcie z Cacereño będzie logistycznym problemem dla Realu Madryt. Najbogatszy hiszpański zespół rozważa co najmniej dwa scenariusze, które zrealizuje 3 stycznia. W Cáceres rozegra swój pierwszy mecz w tym roku, ale nie może wybrać się tam wyłącznie samolotem. W pobliżu nie ma bowiem lotniska, dlatego możliwość transportu drogą powietrzną jest bardzo ograniczona.

Sprawa wydawałaby się dość błaha, gdyby nie… przyzwyczajenia w futbolu na najwyższym poziomie. Na wszystkie wyjazdy poza Madrytem zawodnicy podróżują obecnie wyłącznie samolotem. Jedną z możliwości wybrania się do Estremadury jest podróż samolotem na lotnisko Badajoz. Teoretycznie podróż z Madrytu nie powinna trwać dłużej niż godzinę i 15 minut, jednak do tego należy dodać około półtorej godziny autokarem do Cáceres.

Cała podróż wyniosłaby niemal trzy godziny – od wylotu z Barajas do wejścia na stadion Cacereño. Alternatywy pod względem czasu trwania są jednak jeszcze gorsze.

Całą drogę można przejechać autokarem z Valdebebas prosto na stadion. To coś w ostatnich latach niespotykanego, ponieważ Królewscy tylko na krótkie podróże wybierają się tym środkiem transportu. Dotychczas był zarezerwowany na derby Madrytu czy starcia z Getafe lub Leganés. Nawet w przypadku podróży do Valladolidu (około 220 kilometrów) zawodnicy i tak podróżowali samolotem.

Teraz mowa jednak o dłuższej trasie. Między Valdebebas a obiektem Cacereño jest ponad 320 kilometrów. Dla autokaru to ponad trzy godziny podróży. Być może byłaby to wygodniejsza opcja – brak przesiadek byłby z pewnością dużą zaletą.

Opcja numer trzy to pociąg. W zależności od obecnych rozkładów jazdy najlepsze połączenie to nieco ponad trzygodzinna podróż. Istnieją też regularne linie bez składów szybkiej kolei, ale wtedy trzeba liczyć się z niemal sześcioma godzinami w trasie.

Niezależnie od tego, na co ostatecznie postawią Królewscy, zawodników czeka podróż inna niż wszystkie. Ani w lidze, ani w Lidze Mistrzów, ani nawet w Pucharze Króla w ostatnich latach takie problemy nie występowały. Wybranie optymalnego połączenia nie było takim wyzwaniem, ponieważ w każdym przypadku wygrywał samolot.

Wyłącz AdBlocka, żeby zobaczyć pełną treść artykułu.

Reklamy są jedyną formą, jaka pozwala nam utrzymywać portal, płacić za serwery czy wykorzystywanie zdjęć, by codziennie dostarczyć Ci sporą porcję informacji o Realu Madryt. Dlatego prosimy Cię o wyłączenie AdBlocka, jeśli w pełni chcesz cieszyć się możliwościami nowej strony i korzystać z naszej pracy. Gracias!

Komentarze

Wyłącz AdBlocka, żeby brać udział w dyskusji.

Reklamy są jedyną formą, jaka pozwala nam utrzymywać portal, płacić za serwery czy wykorzystywanie zdjęć, by codziennie dostarczyć Ci sporą porcję informacji o Realu Madryt. Dlatego prosimy Cię o wyłączenie AdBlocka, jeśli w pełni chcesz cieszyć się możliwościami nowej strony i korzystać z naszej pracy. Gracias!