Advertisement
Menu
/ realmadrid.com

Oficjalnie: BMW nowym sponsorem Realu Madryt

Królewscy potwierdzili zawarcie współpracy z niemieckim koncernem BMW, które zastępuje Audi.

Foto: Oficjalnie: BMW nowym sponsorem Realu Madryt
Fot. własne

„Real Madryt i BMW Hiszpania podpisały umowę o współpracy w celu rozwoju inicjatyw w zakresie przyszłej mobilności, zrównoważonego rozwoju i różnorodności. Podpisanie umowy odbyło się w sali konferencyjnej Realu Madryt, a spotkaniu przewodniczyli Florentino Pérez i Manuel Terroba, prezes wykonawczy BMW Group Hiszpania i Portugalia. Współpraca ta świadczy o wspólnych wartościach i wizji przyszłości obu marek.

Pierwsze męskie i kobiece drużyny piłkarskie i koszykarskie Realu Madryt, a także ich sztaby trenerskie, zostaną wyposażone w 100% elektryczne pojazdy BMW (będą mogli wybrać dowolny z obecnych modeli: iX, i4, iX3, i7 lub iX1). Oba podmioty stworzą centrum współpracy w zakresie zrównoważonego rozwoju, gdzie poprzez regularne sesje robocze z innymi partnerami klubu, najlepsze praktyki będą dzielone w celu osiągnięcia wspólnej nauki. Spotkania te będą również służyły jako generator pomysłów mających na celu promowanie innowacyjnych projektów mających pozytywny wpływ na środowisko i społeczeństwo.

Manuel Terroba, prezes BMW Group Hiszpania, powiedział: «Real Madryt reprezentuje nie tylko przodującą instytucję sportową na świecie, ale także podmiot w ciągłej ewolucji, dążący do doskonałości w swoich działaniach poprzez wymagania, talent, jakość i przywództwo, a także silne zaangażowanie w zrównoważony rozwój, solidarność, różnorodność i ducha zwycięstwa. Dzięki temu jest to idealny partner do stawienia czoła obecnym i przyszłym wyzwaniom. Będziemy wspólnie pracować na rzecz tych wartości, a zwłaszcza na rzecz poszanowania środowiska, co przekłada się na zaangażowanie w zrównoważoną mobilność, które sięga daleko wstecz, ponieważ w 2022 roku BMW Group będzie obchodzić 50 lat od momentu, gdy pokazało swoje pierwsze elektryczne BMW».

Kolejnym z celów tej współpracy jest działanie nad konkretnymi inicjatywami, które przyczyniają się do zrównoważonego rozwoju nowego stadionu Santiago Bernabéu. Powstanie również Trofeum Zrównoważonego Rozwoju NEXT, które będzie nagradzać projekty dotyczące innowacji i zrównoważonego rozwoju uczestników, aby nadać widoczność wszystkim tym inicjatywom, które przyczyniają się do poprawy stanu środowiska”, poinformowali Królewscy na swojej oficjalnej stronie internetowej.

BMW zastępuje więc Audi, które pożegnało się z Realem Madryt w ubiegłym miesiącu i było sponsorem klubu przez ostatnich 18 lat. Niemiecki koncern z siedzibą w Monachium jest liderem sprzedaży wysokiej klasy samochodów w Europie, wyprzedzając Audi, Lexusa czy Mercedesa. Dodatkowo BMW jest aktualnie sponsorem Milanu, a piłkarze korzystają z samochodów tej marki od zeszłego roku. Rozpoczęcie współpracy z włoskim klubem było mocnym początkiem działań BMW na rynku piłkarskim, a umowa z najbardziej utytułowanym klubem w Europie ma być przejściem na kolejny poziom. 

Hiszpańskie media nie informują na razie, na ile lat zawarto umowę i na jakie korzyści finansowe będą mogli liczyć Królewscy.

Wyłącz AdBlocka, żeby zobaczyć pełną treść artykułu.

Reklamy są jedyną formą, jaka pozwala nam utrzymywać portal, płacić za serwery czy wykorzystywanie zdjęć, by codziennie dostarczyć Ci sporą porcję informacji o Realu Madryt. Dlatego prosimy Cię o wyłączenie AdBlocka, jeśli w pełni chcesz cieszyć się możliwościami nowej strony i korzystać z naszej pracy. Gracias!

Komentarze

Wyłącz AdBlocka, żeby brać udział w dyskusji.

Reklamy są jedyną formą, jaka pozwala nam utrzymywać portal, płacić za serwery czy wykorzystywanie zdjęć, by codziennie dostarczyć Ci sporą porcję informacji o Realu Madryt. Dlatego prosimy Cię o wyłączenie AdBlocka, jeśli w pełni chcesz cieszyć się możliwościami nowej strony i korzystać z naszej pracy. Gracias!