Advertisement
Menu
/ blog.adobe.com, realmadrid.com

Adobe nowym sponsorem Realu Madryt

Firma Adobe poinformowała o nawiązaniu współpracy z Realem Madryt. Amerykanie mają pomóc klubowi w procesie transformacji cyfrowej.

Foto: Adobe nowym sponsorem Realu Madryt
Fot. Getty Images

Real Madryt i Adobe poinformowały dzisiaj o nawiązaniu współpracy, a amerykańska firma została oficjalnie nowym technologicznym sponsorem klubu. Ma ona pomóc klubowi w cyfrowych przedsięwzięciach i ogólnej transformacji jego działań poprzez tworzenie, zarządzanie i dostarczanie fanom wysoko spersonalizowanych treści.

„Najważniejsze dla nas są doświadczenia naszych fanów i stąd wybór Adobe był dla nas czymś najłatwiejszym. Następna generacja globalnych kibiców wpisują się w serce i DNA Adobe, którego rozwiązania pomogą nam w tworzeniu wizji globalnej wspólnoty, która pozwoli zaangażować fanów w nasz szeroki zakres produktów cyfrowych. Adobe pomoże nam w analizie danych i ochronie prywatności, co da nam możliwość lepszego poznania naszych kibiców oraz zaoferowanie im tego, czego dokładnie oczekują”, podkreślił Michael Sutherland, dyrektor Realu Madryt ds. technologii.

„Real Madryt wykorzystując Adobe Experience Cloud będzie mógł dzielić się z kibicami personalizowanymi treściami w czasie rzeczywistym i w odpowiedniej skali, co przyśpieszy jego misję w zostaniu marką globalnej rozrywki. Wykorzystując emocje fanów na stadionie i przekładając je na doświadczenia cyfrowe, klub będzie zdolny do stworzenia jeszcze silniejszych więzi z kibicami na świecie”, podsumował Paul Robson, prezes Adobe Internacional.

Na blogu Adobe prezes Robson potwierdził, że superspersonalizowane treści obejmą smartbilety z NFT, co będzie pierwszym takim rozwiązaniem w świecie piłki, tworzenie metahumans czy specjalne streamy na Twitchu. Poza tym fani na świecie dostaną szansę na wyjątkowe połączenie z nowym Santiago Bernabéu. Robson podkreśla, że ta współpraca wykracza poza zwykłe nawiązanie kontaktu z ludźmi i polega na stworzeniu właśnie globalnej marki rozrywkowej, która wykroczy poza świat sportu i pozwoli Realowi Madryt na lepsze łączenie się z kibicami na świecie, co jest głównym celem Los Blancos.

Adobe przy ogłoszeniu tej współpracy opublikowało poniższy filmik:

Wyłącz AdBlocka, żeby zobaczyć pełną treść artykułu.

Reklamy są jedyną formą, jaka pozwala nam utrzymywać portal, płacić za serwery czy wykorzystywanie zdjęć, by codziennie dostarczyć Ci sporą porcję informacji o Realu Madryt. Dlatego prosimy Cię o wyłączenie AdBlocka, jeśli w pełni chcesz cieszyć się możliwościami nowej strony i korzystać z naszej pracy. Gracias!

Komentarze

Wyłącz AdBlocka, żeby brać udział w dyskusji.

Reklamy są jedyną formą, jaka pozwala nam utrzymywać portal, płacić za serwery czy wykorzystywanie zdjęć, by codziennie dostarczyć Ci sporą porcję informacji o Realu Madryt. Dlatego prosimy Cię o wyłączenie AdBlocka, jeśli w pełni chcesz cieszyć się możliwościami nowej strony i korzystać z naszej pracy. Gracias!