UEFA zaprezentowała odświeżenie marki Ligi Mistrzów
Nowe kolory i odnowiony wizerunek rozgrywek
UEFA zaprezentowała dzisiaj odświeżenie marki Ligi Mistrzów, które wchodzi w życie od nowego sezonu. Federacja nadała rozgrywkom nowy wizerunek, opierając się na haśle „Wyróżniające się momenty tworzą ostateczną scenę”.
Centrum marki pozostaje piłka złożona z gwiazdek, co jest już legendarnym symbolem rozgrywek. Wokół niej elementy nie są już tylko niebieskie, ale do palety barw dodano także magentę i cyjan. Dotychczas obok koloru niebieskiego stosowano jedynie biel. Ma to pomóc w odnowieniu wizerunku rozgrywek. UEFA opisuje, że to odświeżenie utrzymuje podstawowe wartości Ligi Mistrzów, wyróżniając przy tym rolę, jaką w piłce nożnej odgrywa bycie liderem. Federacja dodaje, że dzisiaj Champions League to nie tylko wydarzenie sportowe, ale globalne środowisko rozrywkowe.
Prywatny film UEFA zapowiadający zmianę marki Ligi Mistrzów można znaleźć tutaj.
Wyłącz AdBlocka, żeby zobaczyć pełną treść artykułu.
Reklamy są jedyną formą, jaka pozwala nam utrzymywać portal, płacić za serwery czy wykorzystywanie zdjęć, by codziennie dostarczyć Ci sporą porcję informacji o Realu Madryt. Dlatego prosimy Cię o wyłączenie AdBlocka, jeśli w pełni chcesz cieszyć się możliwościami nowej strony i korzystać z naszej pracy. Gracias!
Komentarze