Advertisement
Menu
/ deloitte.com

Drugie miejsce Królewskich na portalach społecznościowych

<i>Blancos</i> ustępują tylko Barcelonie

Firma Deloitte, oprócz zestawienia przychodów najlepszych klubów, opublikowała także zestawienie drużyn, uwzględniając liczbę fanów na portalach społecznościowych. Pod tym względem najlepiej prezentuje się Barcelona. Real Madryt znajduje się tuż za jej plecami, chociaż wyprzedza Katalończyków na Twitterze. W porównaniu do poprzedniego roku Królewskim przybyło 7% „like’ów” na Facebooku i aż 25% obserwujących na Twitterze. Na Facebooku największy wzrost zanotowało PSG (37%), natomiast na Twitterze – Manchester United (62%). Poniżej zestawienie dwudziestu klubów z największą liczbą fanów na portalach społecznościowych (dane w milionach na 11 stycznia 2016 roku).

Lp.KlubFacebookTwitterInstagram
1.Barcelona89,616,626,6
2.Real Madryt86,41824,5
3.Manchester United
67,66,88,7
4.Chelsea44,46,45,3
5.Arsenal34,56,85,1
6.Bayern Monachium34,12,54,9
7.Liverpool275,22,3
8.AC Milan24,73,11,9
9.PSG22,333,6
10.Juventus20,92,43
11.Manchester City20,22,92,2
12.Borussia Dortmund13,71,91,6
13.Atlético Madryt11,91,91,2
14.Tottenham7,21,30,5
15.AS Roma6,30,90,5
16.Inter5,710,9
17.Schalke2,70,40,2
18.Everton2,40,70,2
19.Newcastle1,80,70,01
20.West Ham United1,40,60,1

Wyłącz AdBlocka, żeby zobaczyć pełną treść artykułu.

Reklamy są jedyną formą, jaka pozwala nam utrzymywać portal, płacić za serwery czy wykorzystywanie zdjęć, by codziennie dostarczyć Ci sporą porcję informacji o Realu Madryt. Dlatego prosimy Cię o wyłączenie AdBlocka, jeśli w pełni chcesz cieszyć się możliwościami nowej strony i korzystać z naszej pracy. Gracias!

Komentarze

Wyłącz AdBlocka, żeby brać udział w dyskusji.

Reklamy są jedyną formą, jaka pozwala nam utrzymywać portal, płacić za serwery czy wykorzystywanie zdjęć, by codziennie dostarczyć Ci sporą porcję informacji o Realu Madryt. Dlatego prosimy Cię o wyłączenie AdBlocka, jeśli w pełni chcesz cieszyć się możliwościami nowej strony i korzystać z naszej pracy. Gracias!