Mazda nowym sponsorem La Ligi
Rozgrywki zmienią nazwę w przyszłym sezonie
Javier Tebas (prezes La Ligi) oraz hiszpańscy przedstawiciele Mazdy doszli do porozumienia i podpisali wczoraj kontrakt, na mocy którego japoński producent samochodów osobowych zostanie głównym i oficjalnym sponsorem ligi hiszpańskiej. Umowa wejdzie w życie w czerwcu 2016 roku i obejmie rozgrywki Primera oraz Segunda División.
Japońska firma będzie obecna w nazwie rozgrywek, która będzie brzmiała oficjalnie „Liga Mazda”, a także będzie reklamować swoją markę na stadionach, w mediach, platformach internetowych, mediach społecznościowych oraz w programach telewizyjnych. Mazda zastąpi hiszpański bank BBVA, który jest sponsorem La Ligi od sezonu 2008/09.
Wyłącz AdBlocka, żeby zobaczyć pełną treść artykułu.
Reklamy są jedyną formą, jaka pozwala nam utrzymywać portal, płacić za serwery czy wykorzystywanie zdjęć, by codziennie dostarczyć Ci sporą porcję informacji o Realu Madryt. Dlatego prosimy Cię o wyłączenie AdBlocka, jeśli w pełni chcesz cieszyć się możliwościami nowej strony i korzystać z naszej pracy. Gracias!
Komentarze