Barcelona odchodzi od Mediapro
Niespodziewana decyzja Katalończyków
Zarząd Barcelony zdecydował się na sprzedaż praw audiowizualnych za sezon 2015/16 firmie Telefónica. To ostatni sezon, w którym hiszpańskie kluby mogą sprzedać prawa indywidualnie. Dotychczas Katalończycy byli związani z Mediapro. Obie firmy złożyły klubowi tą samą, maksymalną ofertę w wysokości 140 milionów euro, ale Barcelona wybrała Telefónikę najprawdopodobniej z powodu trzyletniej umowy sponsorskiej w Ameryce Południowej, która ma być warta 12 milionów euro rocznie. Jaume Roures, prezes Mediapro, powiedział, że czuje się zdradzony i oszukany, a dodatkowo nie rozumie jak Barcelona mogła odejść od jego firmy, która swego czasu podwoiła wartość umowy klubu.
Real Madryt już wcześniej miał porozumienie z Mediapro do końca sezonu 2015/16 o wartości 140 milionów euro za sezon. Dotychczas z usług Mediapro poza Barceloną zrezygnowały tylko Espanyol, Celta i Real Sociedad.
Wyłącz AdBlocka, żeby zobaczyć pełną treść artykułu.
Reklamy są jedyną formą, jaka pozwala nam utrzymywać portal, płacić za serwery czy wykorzystywanie zdjęć, by codziennie dostarczyć Ci sporą porcję informacji o Realu Madryt. Dlatego prosimy Cię o wyłączenie AdBlocka, jeśli w pełni chcesz cieszyć się możliwościami nowej strony i korzystać z naszej pracy. Gracias!
Komentarze