Gillette rozstaje się z Kaką
Brazylijczyk traci pieniążki
Coraz mniej znacząca rola w Realu Madryt i brak powołań do kadry Brazylii dotyka Kakę nie tylko na płaszczyźnie sportowej, ale również ekonomicznej. Zawodnik Królewskich, będący twarzą marki Gillette, sponsora Brazylijskiego Związku Piłki Nożnej od 2006 roku, ma kontrakt reklamowy obowiązujący do sierpnia, jednak firma nie zamierza go przedłużać. Jak donosi portal UOL Esporte, Gillette, by promować swój wizerunek, postawi na zawodników młodego pokolenia: Lucasa, Óscara oraz Paulinho. Cała trójka brała udział w Pucharze Konfederacji.
Kaká wciąż ma ważne kontrakty reklamowe z Adidasem, angielską szkołą Wise Up oraz Golden Throat, chińskim producentem witamin.
Wyłącz AdBlocka, żeby zobaczyć pełną treść artykułu.
Reklamy są jedyną formą, jaka pozwala nam utrzymywać portal, płacić za serwery czy wykorzystywanie zdjęć, by codziennie dostarczyć Ci sporą porcję informacji o Realu Madryt. Dlatego prosimy Cię o wyłączenie AdBlocka, jeśli w pełni chcesz cieszyć się możliwościami nowej strony i korzystać z naszej pracy. Gracias!
Komentarze