Ruszyły prace nad Bernabéu Market
Pod Santiago Bernabéu rozpoczęły się prace nad publicznym targiem gastronomicznym, który przyjmie 25 lokali i wzbogaci ofertę stadionu.
Projekt lokali na Bernabéu Market. (fot. Desarrolla)
W trybunach nowego Santiago Bernabéu powstają, w większości będąc na ostatnim etapie prac, takie lokale gastronomiczne, jak 99 Sushi Bar, Puerta 47, Sky Bar, restauracja należąca do grupy Arzábal czy minibrowar marki Mahou. Teraz poznaliśmy także plan dotyczący targu gastronomicznego, który oficjalnie będzie nazywać się Bernabéu Market.
Widok na plac przed Santiago Bernabéu od rogu południowo-wschodniego z wejściem na Bernabéu Market [nie na poziomie obiektu, a podłużne na poziomie -1].
Ruszyła już oficjalna strona BernabéuMarket.com, gdzie tak zapowiedziano to miejsce, jakie znajdzie się w teorii pod Santiago Bernabéu, ale otrzyma też przestrzeń na nowym placu z zielenią przed stadionem, gdzie przed przebudową mieściła się galeria Esquina: „Bernabéu Market to przestrzeń kulturowa wokół jedzenia. Bary, restauracje, drinkbary czy lodziarnie, ale także sklepy specjalizujące się w produktach gastronomicznych i duża zawartość skupiająca się na naszej pasji do jedzenia”.
„Nowe Santiago Bernabéu planowane jest jako koncept, który nie jest już tylko stadionem piłkarskim, ale przestrzenią, która przyjmuje i dostosowuje się do nowych wydarzeń, spektakli czy doświadczeń. Ma być odnośnikiem dla turystyki i dumą dla mieszkańców Madrytu. My dołączamy do tego nowego otwarcia przestrzeń gastronomiczną, która też nie zadowala się zostaniem kolejnym ryneczkiem w Madrycie z barami i restauracjami. Chcemy być częścią tego odnośnika od samego początku jako pomysł na rynek, który staje się kluczowym punktem spotkań w życiu miasta”, dodaje oficjalna strona Marketu. Do tego dołącza ogłoszenie dla „restauracji, barów, tawern, kawiarni, piekarni, lodziarni czy manufaktur czekolady lub sera”, by przesyłać swoje propozycje zajęcia jednego z miejsc dostępnych na nowym targu.
Jeszcze więcej informacji o tym targu oferuje firma Desarrolla, która zajmie się zbudowaniem i stworzeniem całej tej przestrzeni. Ta informuje, że dostępnych będzie 25 miejsc dla lokali przy poniższym planie zagospodarowania:
Dowiadujemy się, że promotorem Bernabéu Market jest Real Madryt razem z grupą hotelarską Amicalia Inversiones, a projekt przestrzeni stworzyły grupy Burr Studio i Studio Animal. Desarrolla zapowiada, że dotychczas Santiago Bernabéu rocznie odwiedzało około 12 milionów osób, a teraz ta liczba ma wzrosnąć do 18 milionów osób i stąd pomysł na taką ofertę gastronomiczną. Bernabéu Market ma być otwarty przez cały rok, przy czym w dniach meczowych część targu będzie zamykana dla gości klubu, a druga część będzie działać normalnie i zaspokajać potrzeby kibiców.
Wyłącz AdBlocka, żeby zobaczyć pełną treść artykułu.
Reklamy są jedyną formą, jaka pozwala nam utrzymywać portal, płacić za serwery czy wykorzystywanie zdjęć, by codziennie dostarczyć Ci sporą porcję informacji o Realu Madryt. Dlatego prosimy Cię o wyłączenie AdBlocka, jeśli w pełni chcesz cieszyć się możliwościami nowej strony i korzystać z naszej pracy. Gracias!
Komentarze